Reklama

Reklama

Od 1 maja Rossmann ruszył z nową kampanią otwierającą sezon wiosna-lato 2020

Opublikowano: 7 maja 2020 14:02
Autor: informacja prasowa

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

wiadomosci Na klientów czeka ponad 3.000 nowych produktów wybranych przez Rossmanna zgodnie z najświeższymi trendami. Stawiamy na naturalne składniki w kosmetykach czy produkty waterless, m.in. szampony i odżywki w kostkach. Są one odpowiedzią na potrzeby naszej planety, bo do ich produkcji zużywa się mniej wody.

Reklama

Na półkach naszych drogerii pojawią się także produkty niszowe, znane dotychczas głównie z internetu, często produkowane w małych manufakturach. To m.in. marki makijażowe będące przede wszystkim obiektem pożądania najmłodszych klientek, chcących się wyróżnić i szukających inspiracji. „Instamarki" pojawią się też w wielu innych kategoriach np. pielęgnacji twarzy czy ciała.

A to nie koniec trendów. Wymienione wyżej nowości uzupełnią produkty z nurtów: „przyjazne naturze", glass skin, superfoods, body positive, pielęgnująca koloryzacja, less waste, siła minerałów, mgiełki zapachowe, on the go, bio dla malucha, bezpieczne lakiery dla paznokci, etnobotanika, petparents, proage...

Zmieni się nie tylko asortyment – metamorfozę przechodzą nasze sklepy. W jednym czasie, we wszystkich drogeriach równocześnie dokonuje się znacząca zmiana. Lepiej wyeksponowane zostaną nowości, promocje czy też produkty do nabycia wyłącznie w Rossmannie.

Kampania ma podkreślić wizerunek Rossmanna jako marki, która inspiruje, odkrywa nowości i innowacyjne produkty w ramach ciągle zmieniających się trendów. Rossmann jest blisko swoich klientek, zna ich potrzeby, chce je zainspirować do odkrywania trendów i ciekawych produktów.

Ogólnopolskie działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: internet, VOD, telewizję, internet, ekrany i materiały BTL w sklepach Rossmann oraz kanały własne: aplikacja, www, Skarb, gazetka.

Kampanię przygotowała agencja Fat Baby, Papaya Films odpowiada za produkcję materiału filmowego, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną
logowanie / rejestracja

Rejestracja daje dostęp do treści i specjalnych funkcji tylko dla naszych stałych czytelników. Rejestracja jest bezpłatna i bezpieczna. Po wciśnięciu klawisza "zarejestruj" otrzymasz powitalny e-mail zawierający więcej informacji.

zaloguj się
e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła?

rejestracja
e-mail
hasło
powtórz hasło

Aby mieć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w postaci adresu e-mail celem umożliwienia przedstawiania informacji handlowych na temat naszych towarów lub usług za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, prosimy o wyrażenie poniżej wskazanych zgód

** Zgoda wymagana.

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.